تاریخ انتشار : یکشنبه 29 بهمن 1402 - 15:05
347 بازدید
کد خبر : 208328

بهترین آموزشگاه برای لاته آرت در این کدام است؟ لیست بهترین آموزشگاه های لاته آرت ایران

بهترین آموزشگاه برای لاته آرت در این کدام است؟  لیست بهترین آموزشگاه های لاته آرت ایران

  در جستجوی بهترین آموزشگاه برای یادگیری هنر لاته آرت در ایران هستید؟ انتخاب یک مرکز آموزشی با کیفیت و اعتبار در این زمینه، اساسی برای تسلط به این هنر و دستیابی به مهارت‌های لازم است. اما در این میان، چندین آموزشگاه برجسته به عنوان پیشروان در این حوزه مطرح هستند که با برنامه‌های آموزشی

 

در جستجوی بهترین آموزشگاه برای یادگیری هنر لاته آرت در ایران هستید؟ انتخاب یک مرکز آموزشی با کیفیت و اعتبار در این زمینه، اساسی برای تسلط به این هنر و دستیابی به مهارت‌های لازم است. اما در این میان، چندین آموزشگاه برجسته به عنوان پیشروان در این حوزه مطرح هستند که با برنامه‌های آموزشی جامع و متنوع، استادان با تجربه و امکانات مدرن، دانشجویان را به یک هنرمند لاته آرت ماهر تبدیل می‌کنند.

لیست بهترین آموزشگاه برای لاته آرت در ایران

۱.آکادمی کافی پارس

آکادمی کافی پارس بهترین آموزشگاه ایران همیشه با ارائه مزایای ویژه سعی دارد تا رضایت و اعتماد هنرجویان را جلب کرده است. این آموزشگاه دوره های آموزش باریستایی، بارتندری، لاته آرت و تعمیرات ماشین اسپرسو را به صورت تخصصی و جامع از ۰ تا ۱۰۰ ارائه می دهد و همه ساله بین ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ هنرجو موفق را وارد بازار کار می کند. آکادمی کافی پارس شرایط ویژه را به همراه مزایای عالی ارائه می دهد تا هنرجویان نسبت به هزینه ای که صرف می کنند بهترین کیفیت را دریافت می کند و تا به همین امروز به عنوان بهترین آموزشگاه باریستایی ایران شناخته می شود. از مزایای این آموزشگاه حرفه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایا آموزشگاه کافی پارس برای لاته آرت

۱.دوره آموزش لاته آرت و باریستایی همراه با تضمین کار است که افراد پس از اتمام دوره توسط خود مجموعه به کافی شاپ های مختلف معرفی می شوند و هنرجویان به هیچ عنوان چالش بازار کار ندارند.

۲.آکادمی کافی پارس بعد از دوره آموزشی به تمامی هنرجویان خود کارت گارانتی ۵ ساله می دهد که مزایای ویژه ای دارد و بدون پرداخت مبلغ و بدون قید و شرط می توانند از این مزایا استفاده کنند.این مزایای کلاس های رفع اشکال و تمرین تکرار، تور های بازدید از کارخانجات، مشاوره های رایگان راه اندازی کسب و کار

۳.کلاس های آکادمی کافی پارس نیمه خصوصی ۱ الی ۳ نفر تشکیل می شود که همراه با شهریه عمومی است.

۴.تمامی اساتید کافی پارس از بهترین های دنیای باریستایی در این آموزشگاه حضور پیدا کرده اند و تمام انرژی خود صرف آموزش مهارت ها و تخصص های ویژه دوره های آموزشی می کنند تا بهترین خروجی را نسیب هنرجویان کنند

۵.هنرجویان می توانند قبل از شروع ثبت نام و آموزش برای تصمیم بهتر با مشاوره حرفه ای و تخصصی آموزشگاه کافی پارس در ارتباط باشند و از آنها کمک بگیرند.

۰۹۲۰۲۷۷۵۸۵۷

۰۹۹۶۲۰۲۸۰۳۰

۶.تمامی هنرجویان بعد از اتمام دوره، مدرک معتبر فنی و حرفه ای  و بین المللی دریافت می کنند وکه با مزایای ویژه ای همراه است: کمک به مهاجرت آسان،امکان دریافت پروانه کسب و وان ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیون تومانی

۷.تجهیزات آکادمی کافی پارس همانند یک کافی شاپ حرفه ای است و هنرجو در طی دوره های آموزشی کار با تمامی امکانات و تجهیزات را آموزش میبیند.

۸.تمامی آموزش ها آموزشگاه کافی پارس برای لاته آرت زدن به صورت تئوری و عملی بوده و هنرجو تمامی مهارت ها را همراه با هنر لاته آرت آموزش می بیند.

۹.وجود دو شعبه در تهران و کرج 

۲.آموزشگاه آشپزشو

این آموزشگاه تنوع دوره ای بسیار بالایی دارد که باعث می شود هنرجو بتواند در ار انتخاب دوره ها دست باز تری داشته باشد اما دوره ها به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای ارائه نمی شود. چرا که تمامی اساتید این آموزشگاه تخصص و مهارت کافی برای آموزش تمامی این رشته ها را ندارد و هر استاد می تواند چندین رشته را آموزش دهد. 

این آموزشگاه علاوه بر باریستایی و بارتندری، دوره های آموزشی آشپزی، کیک پزی، درست کردن دسر و شکلات را هم ارائه می دهد.

مدرک این آموزشگاه مختص این پایان دوره در همین آموزشگاه بوده و شما برای دریافت اعتبار بیشتر باید خودتان برای دریافت مدرک فنی و حرفه ای اقدام کنید.

این آموزشگاه کلاس های خود را با ۸ الی ۱۰ هنرجو برگزار می کند و محیط آموزشی مطلوبی دارد. شهریه این آموزشگاه نسبت به آکادمی کافی پارس گران تر می باشد.

آموزشگاه آشپزشو یک شعبه در مرکز شهر و واقع در میدان انقلاب دارد که بسیار محدوده شلوغ و پر ترافیکی است.

برای اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس بگیرید.

۰۲۱۹۱۳۴۰۰۸۲ ۰۲۱۶۶۷۱۵۴۶۶

۳.آموزشگاه مجتمع فنی تهران شعبه میرداماد

مجتمع فنی تهران نمایندگی میرداماد در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد. وجود اساتید دارای مهارت و با تجربه، اعتبار بالای مجتمع، تجهیزات بروز و مدرن و کاریابی برای هنرجویان ممتاز بعد از اتمام دوره از ویژگی هاییست که مجتمع فنی را برای آموزش دوره ی باریستا و کافی شاپ مناسب می دانیم. در دوره کافی شاپ، مباحث آموزشی از صفر تا ۱۰۰ و به صورت تخصصی و عملی است و می توانید بدون محدودیت با دستگاه های صنعتی کار کنید و یک منوی جامع بین المللی کافی شاپ را یاد بگیرید.

مواردی که یاد می گیرید عبارتند از نوشیدنی های گرم, نوشیدنی های سرد, دسر و بستنی, اسموتی ها، شیک ها، گلاسه ها، دمنوش ها، شناسایی قهوه ها، آموزش کار با دستگاه های صنعتی کافی شاپ، نحوه ی برخورد با شرایط خاص، جلب رضایت مشتری و روانشناسی برخورد با مشتری و .. . بعد از پایان دوره کافی شاپ، مدرک مجتمع فنی تهران به شما می دهند. هزینه این دوره هم اکنون ۶۶۵۰۰۰۰ هزار تومان است.

آدرس و شماره تماس: بلوار میرداماد، نرسیده به میدان محسنی، بین خیابان رازان شمالی و سید حسینی، جنب بانک ملت، پلاک ۸۳.
۰۲۱۲۲۲۲۲۸۱۶

نتیجه گیری:

با توجه به تمامی این ۳ مورد آموزشگاهی که معرفی کردیم قطعا آموزشگاه کافی پارس بهترین است برای آموزش لاته آرت، چرا که مزایایی که ارائه می دهد بسیار عالی بوده و رضایت هنرجویان از آکادمی کافی پارس در حد مطلوبی قرار گرفته و در تمامی موارد این آکادمی باریستایی و بارتندری سعی بر جلب رضایت و اعتماد هنرجویان دارد تا در آینده افراد بتوانند حرفه ای بودن را تجربه کرده و به راحتی وارد بازار کار شوند. امیدواریم بهترین انتخاب را برای آموزش لاته آرت داشته باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 20 در انتظار بررسی : 20 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.