تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 12:10
502 بازدید
کد خبر : 208322

Oppo Find X7 در رندر همراه با مشخصات ظاهر می شود

Oppo Find X7 در رندر همراه با مشخصات ظاهر می شود

به گزارش لوکس نیوز و به نقل از گسمارنا تا آنجا که ما در حال حاضر می دانیم، Oppo Find X7 در سه نسخه عرضه می شود – Find X7 وانیلی، Find X7 Pro و Find X7 Ultra. ما قبلاً عکس‌های زنده ادعایی از مدل Pro را با یک جزیره دوربین هشت ضلعی بسیار متمایز دیده‌ایم.

Oppo Find X7 render

به گزارش لوکس نیوز و به نقل از گسمارنا تا آنجا که ما در حال حاضر می دانیم، Oppo Find X7 در سه نسخه عرضه می شود – Find X7 وانیلی، Find X7 Pro و Find X7 Ultra. ما قبلاً عکس‌های زنده ادعایی از مدل Pro را با یک جزیره دوربین هشت ضلعی بسیار متمایز دیده‌ایم. سپس آن تصاویر به نوعی با یک شماتیک خاص که همچنین ادعا می کرد جزیره دوربین Find X7 Pro را به همراه دو دوربین تله فوتو پریسکوپ به تصویر می کشد، در تضاد بودند. فقط این بار جزیره دوربین دایره ای بود.

در یک توسعه جدید، مجموعه دیگری از تصاویر اکنون ظاهر شده است که ادعا می شود Oppo Find X7 وانیلی است که طراحی درست مانند شماتیک فوق را تکان می دهد. ما خودمان نمی‌توانیم آن را کاملاً درک کنیم، اما به نظر می‌رسد که X7 Pro با جزیره دوربین هشت ضلعی است، در حالی که این مدل وانیلی است که ما در حال حاضر به آن نگاه می‌کنیم.

ظاهراً Find X7 معمولی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی LYT-808 سونی خواهد بود که با دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی و تله فوتو پریسکوپ OmniVision OV64B 64 مگاپیکسلی همراه است. در قسمت جلویی دستگاه، اگر رندرها قابل انجام باشند، ما یک صفحه نمایش خمیده داریم که به ادعای افشاگرانه نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. انتظار می رود Find X7 دارای چیپست مدیاتک Dimensity 9300 در کنار ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x و حداکثر ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 باشد. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی باید انرژی دستگاه را تامین کند که قادر به شارژ سریع ۱۰۰ واتی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 36 در انتظار بررسی : 36 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.