تاریخ انتشار : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402 - 1:48
170 بازدید
کد خبر : 208153

بارش ۴۵ سانتیمتر برف در آلوارس سرعین

بارش ۴۵ سانتیمتر برف در آلوارس سرعین

به گزارش ایلنا، سیاوش محمدی اظهار کرد: پیرو صدور هشدارهای هواشناسی، با فعالیت سامانه بارشی طی ۲۴ ساعت گذشته در مناطق مختلف استان بارش شدید باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر استان علاوه بر بارش باران، بارش برف نیز رخ داد که بیشترین بارش باران در همین مدت از شهرستان نیر با ۶۴ میلیمتر و

بارش 45 سانتیمتر برف در آلوارس سرعین

به گزارش ایلنا، سیاوش محمدی اظهار کرد: پیرو صدور هشدارهای هواشناسی، با فعالیت سامانه بارشی طی ۲۴ ساعت گذشته در مناطق مختلف استان بارش شدید باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر استان علاوه بر بارش باران، بارش برف نیز رخ داد که بیشترین بارش باران در همین مدت از شهرستان نیر با ۶۴ میلیمتر و اردبیل با ۵۰ میلیمتر و بیشترین برف از آلوارس سرعین با ۴۵ سانتیمتر به ثبت رسید.

وی افزود:  براساس نقشه های هواشناسی طی امروز و امشب آسمان استان ابری و مه آلود بوده و تا حوالی ظهر امروز در اکثر مناطق استان بارش باران تداوم خواهد داشت. اما در ساعات بعدازظهر و عصر امروز ضمن وزش باد خزری و تداوم خنکی هوا، تنها در مناطقی از استان بویژه در نوار شرقی استان بارش خفیف باران پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: همچنین از امشب تا صبح فردا در مناطق مرکزی و جنوبی استان دمای هوا بطور محسوس افت کرده و کمینه دما در شهرستان های نیر، خلخال، سرعین و دشت اردبیل ۱ تا ۳ درجه زیر صفر افت خواهد کرد.

محمدی خاطرنشان کرد: از روز سه شنبه تا اواخر هفته جاری آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و به دلیل وزش بادهای جنوبی دمای هوا نیز به تدریج افزایش می یابد به طوری که روزهای پنجشنبه و جمعه هوای نسبتاً گرم در سطح استان حاکم می‌شود.

انتهای پیام/منبع:ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.